15.2.07

Kalla mig Alice

Inspirerad av kärleksdagen följde jag med Mr. Rabbit till Underlandet. De fantasifulla utsvävningarna började med ett hett möte med Ungdomskärleken i båthuset, samma båthus där vi för första gången upptäckte vad som var skönt att gnida mot vad. Nu var vi dock äldre och mer självsäkra (och han hade skaffat linser). Men Mr. Rabbit var inte klar där (det var ju ändå kärleksdagen) så efter det tvättade jag Bilmekanikerns Cadillac i korta shorts och vit t-shirt. Bilmekanikern tog slangen och sprutade retsamt vatten på mig. Han lyfte upp mig på bilen och sög på mina styva bröstvårtor genom tyget. Innan han hann sära mina ben tog Mr. Rabbit mig till tornet med Flygledaren. Flygledaren fick fortsätta där Bilmekanikern slutat och han tog av mig mina blöta kläder. Hans mun sökte sig till mitt kön. Här lät Mr. Rabbit mig dröja kvar en bra stund. När jag nästan var framme befann jag mig plötsligt i mitt eget sovrum med Professorn... Professorn och Doktoranden (återigen skyller jag på kärleksdagen). De gav mig kåta blickar medans de hjälptes åt att torka av mig. Här lär det sluta tänkte jag, men Mr. Rabbit surrade raskt vidare. I en säng jag aldrig sett, kyssandes en mun jag aldrig smakat, fick resan ett hejdundrande slut.

Efteråt log jag som värsta Cheshirekatten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... kreativt och läckert, som alltid...

Anonym sa...

Du följer den vita kaninen.

Lust och Fägring sa...

Smicker gillas.

Kaninen är faktiskt rosa.

Anonym sa...

ijäöqvmvä