8.2.07

Svaghetens sötma

Fick ett mindre psykbryt igår. Förvirringen var total och jag kände mig riktigt ensam i mina våndor. Trampade runt i lägenheten och tittade på alla mina vackra saker, mycket av vilket är artefakter från forna affärer. Favoriter måste vara glasvasen jag fick av Fästmannen, tavlan målad av Konstnären och det handgjorda smyckeskrinet från ADn. Nostalgi är inte nyttigt för någon med mina tendenser till självdestruktivitet. Slängde iväg ett sms till Exet. Millisekunden efter jag skickat det ångrade jag det. 960 000 millisekunder senare var han i min säng. Det var underbart. "Vad har du hamnat i för trubbel nu då?" frågade han och torkade mina kinder. Skönt att få tömma tårarna emot hans axel. Jag berättade om min lite kniviga situation och han skrattade. Han sa att det var så typiskt mig och då började jag också skratta. Till slut knackade grannen i väggen för att vi skrattade så högt. Vi fnissade en bra stund till och när vi tystnade tittade han på med sina underbara valpögon.

Han pressade sina läppar mot mina och jag svarade försiktigt på hans kyss. Han rullade ovanpå mig och vi kysstes intensivare. Han tog mina händer och höll fast dom över mitt huvud medans han lät sin tunga glida längs min hals. "Låt mig få dig på andra tankar" viskade han i mitt öra. Han drog ner mina pjamasbyxor och fingrade längs kanten på trosorna. Hans familjära doft och smekningar trollade tillfälligt bort mina bekymmer och jag var förlorad i min mjuka säng. Han drog av sig sina byxor och kalsonger och jag kände hans hårda kuk mot låret. Jag ålade ur mina trosor och särade sakta på benen. Vi låg ansikte mot ansikte och utbytte intensiva blickar. Han pussade min panna när han trängde in. Länge, länge knullade han mig sådär nära med mina bröst pressade mot sig. Till slut tog han stöd med sina armar och jag la mina armar kring hans hals. Han lyfte upp sig lite mer och tittade på hur hans kuk gled in och ut. Han flämtade fram "synen... av att knulla dig... är det bästa jag vet" och knullade mig allt hårdare. Varför ska de alltid uttala sig precis innan orgasm? Han väntade skickligt ut mig och vi kom tillsammans, stönandes in i varandras munnar. Vi sov omslingrade och jag knuffade ut honom för ungefär två timmar sen.

Jag tror att hans behandling fungerat. Är trött på smaken av sand nu. Inte behöver jag dra mig tillbaka bara för att jag dragit över mer eller mindre olämpliga sängkamrater. Det är inte direkt första eller sista gången. Jag har tillräckligt att oroa mig över med tentor, uppsatser och halvgalna fransmän.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ahhhh du är bara människa!

Anonym sa...

Har precis hittat en ny blobg att lägga till bland mina favoriter. :)

Anonym sa...

*Morr* Nu blev på jag lite svartsjuk! ;)