10.2.07

Sjörövare

Öppnade min flaska El Dorado igår när jag kom hem och lekte sjörövare. Den här rommen är femton år gammal och därmed byxmyndig tänkte jag och korkade upp. Var inte riktigt mig själv men samtidigt närmare det än jag varit på länge, länge. Intressant men konstigt. Kanske var det min Fantasi som spelade ett spratt?

När jag skulle till och sova framåt fyra ringde Fransmannen och viskade att det fortfarande inte var för sent för en helgvisit. Förutom massor med skön sex lockade han med ett besök till Louvren för att se Henriette de Verninac och en kväll på le Duc Des Lombards. Jag var så trött att det var lätt att drömma sig bort till Paris men jag har verkligen inte tid att åka nu. Han lät besviken men jag lovade att vi kunde ta igen allting nästa gång. Vi tog en cigarette ihop över telefonen innan vi la på.

Vaknade med solen i ögonen. Hade glömt att dra ner rullgardinen. Jag må ha tagit El Doradons oskuld men det var jag som hade ont, satans vilken huvudvärk. Det är hårt att vara sjörövare. Låg länge i sängen och funderade på det som sagts och inte sagts. Fick ännu mer ont i huvudet av funderandet så jag bestämde mig för att onanera. Kände mig lite okreativ så inspirerad av rommen utgick jag ifrån ett klassiskt sjörövarscenario. Fantiserade att jag hade blivit tillfångatagen på ett skepp och blev förförd i kaptenshytten. Min roll var givetvis den pryda borgmästardottern som till slut kapitulerade för någon väldigt lik Kapten Jack Sparrow. Sjörövare har nog riktigt djuriskt sex. Tror inte däremot att de som namnet kanske insinuerar är speciellt förtjusta i analsex. De är ute länge och seglar de sju haven utan att se kvinnohud så när de väl får tag i en kurvig dam lär de vilja köra på ordentligt i en blöt fitta.

Efter den sköna morgonstunden tog jag en promenad och köpte apelsinjuice. Kom på att jag fick ett lite otydligt sms från Doktoranden igår, den löd: "du sväljer miig, varken ut eller in vet, vadd ar din hemligthet?". Av stavningen att dömma var han full som en kastrull så jag ville absolut inte ha hit honom. Sist vi båda var i det där tillståndet var det ju inte speciellt bra. Känner för en hemmakväll nu men det ändras förmodligen om ett par timmar när huvudvärken försvunnit helt. Det är något som lockar ute i krognatten. Ett byte som inte har fällts.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant teori om sjöRÖVARE. Så är det nog verkligen. Att jaga om krognatten kan vara farligt... men något säger mig att det är det du gillar. Hoppas att du finner ditt byte och det tror jag han hoppas med.

Anonym sa...

det var ett gulligt sms, han var bara tvungen att supa till lite för att våga säga det han ville.