26.2.07

John Blund, rädda mig!

Jag har drabbats av en sällan skådad snuva och har tydligen i och med det förlorat all mostståndskraft mot mina nycker. Somnade i en främmande famn och vaknade upp mer förvirrad än någonsin. Gränser överskrids och min första instinkt är givetvis att slita mig loss. Men alla tankar om rymning tar mig bara till en kokosdoftande ö med en knarrande båtbrygga.

Helvetes jävla skit, jag tänker inte åka dit. Om en stund kommer John Blund. Vi får se om han kan hjälpa mig glömma det jag väl måste gömma...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som farliga saker det där. Du ska nog passa dig för främmande famnar om du inte kan styra nycker.

Krya på dig!

Anonym sa...

hon tar ju den i röven det är det pinsamma

Lust och Fägring sa...

Haha.. ja jag förstod det med röven. Jag drev lite med dig.