26.8.08

Avtändning

Känslomässigt har jag stängt av helt, kopplat ur, total blackout. Det gör bara för jävla ont att ens tänka på vissa av våra senare utbyten. Alltså mardröms-föda-en-alien-ur-magen-ont. Men sen så var också en stor komponent av min relation till Bus den sexuella laddningen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med just den energin. Lusten är liksom på högvarv och fittan är fortfarande varm. Gnager på naglarna. Försöker tänka på olustigheter. Funderar allvarligt på att gifta mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gifta eller förgifta dig? Gränsen är hårfin.
Jag kan inte säga att alla dina känslor känns helt främmande för mig. Har dock inga råd att ge. Inga alls.

Lust och Fägring sa...

Mmm den är verkligen hårfin. Det finns ingen som egentligen har råd att förlora så mycket. Igenkännandet är dock också värdefullt Charmless. Stoppar det i bössan.