5.8.08

Telefonsex är det nya svarta

Hade stora problem med att somna igår. Tankarna vägrade att lägga sig. Bus säger att jag är vilsen. Pfffft säger jag. Jag har bara temporärt fått slut på brödsmulor och är en smula för stolt för att fråga någon om vägen. 

Utöver detta lilla dilemma har andra förmågor börjat pocka på min uppmärksamhet igen. Professorn ringde. Svarade inte. Han lät så sorgsen och övergiven på telefonsvararen att jag fick lite dåligt samvete för ryktet jag spred innan semestern om att jag skulle till Borneo i tre veckor. Räven skickade ett torftigt sms och Handledaren skickade ett mejl. Jag hann bara se ämnesraden innan jag klickade bort det. 

Snart ska jag tillbaks på jobbet. Men snart är inte nu. De får fan vänta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag ingen expert men något säger mig att du inte ska lyssna på den där Bus. Säger man att någon är vilsen försöker man oftast vara vilseledande.

Lust och Fägring sa...

Du är en expert!