23.8.08

If you love somebody, let them go?

Vaknar med Bus tätt intill. Jag som inte ens egentligen gillar att skeda. Han viskar något oförståligt i mitt öra. Jag förstår fan inte hälften av det han säger. Han är knappt vaken men per automatik letar hans fingrar sig in mellan mina lår. Kroppen är matt och springan blir glatt. Jag andas snabbare. Han kupar försiktigt min haka med den andra handen och försöker vända mitt ansikte upp mot hans. Jag spjärnar emot, vägrar titta honom i ögonen. Han pressar stadigt in två fingrar. Jag flämtar till och blundar. Han jobbar upp ett underbart tempo. Jag tjuvkikar och ser kåtheten i hans isande ögon. Nu är han yrvaken. Blundar hårt igen och toknjuter av hans behandling.

Jag är kanske inte bra för honom men shit vad bra han är för mig.

Inga kommentarer: