27.8.08

Hurlyburly

Skriver och suddar och skriver och suddar. Klarar jag mig bara igenom natten så kommer suget vara tillräckligt dämpat tänker jag. En natt ska jag väl kunna hålla mig. I believe.

Mickey: You don't know what you're saying. You don't.
Eddie: I do.
Mickey: No. I know you think you know what you're saying, but you're not saying it.
Eddie: No, I know what I'm saying. I don't know what I mean, but I know what I'm saying. Is that what you mean?
Mickey: Yeah.
Eddie: Right. But it's not like anybody knows what anything means, right? It's not like anybody knows that. So at least I know I don't know what I mean, which is better than most people. They probably think they know what they mean, not just what they think they mean.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är min drömkvinna, en underbar mess. Du klarar dig igenom natten. Jag tror också.

Lust och Fägring sa...

Drömma ska man akta sig för TROR jag.