3.8.08

Grupptryck

Mina två vänner är riktiga tävlingsmänniskor och det var svårt att inte bli indragen i deras upphetsande hets. Det vart en upptrappning utan dess like. Alla ville vara den mest utmanande, den mest provokativa, den mest attraktiva. Stackars Målaren visste inte vad han gett sig in på. Vi slet i honom som ett köttstycke. Efter ett tag blev solen, spriten och den erotiska laddningen för mycket för mig och jag gick in i huset. Väl inne i badrummet snurrade allting. Vems tunga hade slickat mitt öra? Vems fingrar kan det ha varit som trängt in mellan mina lår? Och vem fan hade bitit min axel?

Tittade mig i spegeln och såg hur full jag var. Skrattade och skvätte kallt vatten i ansiktet. Torkade av mig med handduken som hängde på "Mammas" krok. Tog mig samman och gick ut igen. Målaren och Crazy knullar Fröken. Det ser komiskt ut. Jag lägger mig i en solstol en bit bort och tänder en cigg. Tänker att det här kommer bli en jävla semester.

Inga kommentarer: