30.8.08

På håret

Min nyfunna inställning är att jag ska vara glad att det inte blev Bus. För mig har gränsen mellan att älska någon och att bli äcklad av dem ändå alltid varit hårfin.

Tack vare lite hjälp från en ursöt tant på Apoteket så vet jag dessutom att jag inte bär på något kärleksbarn (d.v.s. jag kan med rent samvete dricka kopiösa mängder alkohol om jag nu skulle behöva lite hjälp med att anamma ovanstående inställning).

Förr, Dalkullan och diverse annat löst folk ska ta med mig ut i natten och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Förmodligen blir det något som är lätt att ta av för lycka klär mig då inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår det där med älska/äcklas. En liten skillnad kan det vara. Har blivit beroende av utvecklingen.

Lust och Fägring sa...

Det kommer aldrig något gott ur beroende.