21.8.08

Sanningens ögonblick

Jag har länge varit en kvinna av natten men för tillfället är det morgonen som regerar. Vaknar med armar om mig. Gäspar och ler. I Bus famn sover man jädrans gott. Här kan man vara naken och vaken och drömma samtidigt. Sen kommer jag ihåg att det inte är så långt kvar tills vi skiljs och det hugger till. Han vaknar och pussar försiktigt mina ögonlock. Höger sen vänster. Han har problem med att dra fingrarna igenom mitt knullrufs. Vi säger ingenting, bara tittar på varandra, kysser varandra. Han blir hård och jag blir arg. Ilskesex är inte att leka med alltså. Kommer flera gånger med hans kuk djupt inne i mig. Det är som att fittan försöker hålla kvar honom, försöker knipa fast honom.

Tyvärr är jag alldeles för hal (i flera bemärkelser).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmm... Bus vet inte hur bra han har det!

Kaptenen sa...

Teflonkänslor?

Lust och Fägring sa...

Nej han gör kanske inte det. Typiskt.

Haha teflonunderliv men kardborresjäl.