24.8.08

Rack em up

Vandrade runt festen mållöst och smuttade på min drink. Saknade Bus. Kollade mobilen konstant men jag fick inget tecken, inga ord.

Villan var enorm. Gick vilse beundrandes stuckaturer och parketter. Hörde stoj och stim och ett bekant smällande komma från ett av rummen. Log. Det var inte igår. Kikade in och mycket riktigt stod ett gäng med män runt ett vackert biljardbord. De rökte cigarr och drack whiskey.

Kan man inte leka med de bollar man egentligen vill leka med så får man leka med andra bollar tänkte jag. Min köföring var ringrostig men jag kom snabbt in i det igen. Spelade brallorna av dem allihop.

Slutade 3000 kr rikare och med ett par till kulor att hänga runt halsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för jävla skön. Skrockar.

Lust och Fägring sa...

Du skrockar och jag krockar.