9.8.08

I like em hard

O.k. vid närmare eftertanke så var jag visst inte kär. Så kan det gå. Testar och har mig. Om jag lämnar dig först står du kvar? Blottar halsen lite. Gick sådär. Aja sånt är livet, man vinner inte varje gång. Vissa vill ha en prins, jag vill ha en staty.

Klev in på en rockklubb och träffade en man med skägg i torsdags. Kallar nog honom Skägget. Han hade fina tatueringar, lagom häng på rockabillybyxona och ett bländande vitt leende. Vi flörtade hejvilt och jag måste ha gillat honom för, hör och häpna, jag följde inte med honom hem. Han har messat två gånger varav den första var senare samma kväll för att tala om att han kommit hem. Det tycker jag är fnissigt. Ska svara efter jag sett klart en av tidernas absolut mest romantiska filmsekvenser, d.v.s. kampen om kammen i Crouching Tiger, Hidden Dragon.

Inga kommentarer: