11.9.08

Bang, bang, boomerang

Lester sa att han visste att jag hade träffat en riktigt betydelsefull man eftersom han inte hört ett knyst från mig. Sen la han i och för sig även till att han visste hela tiden att jag skulle komma tillbaka. Jag kommer alltid tillbaka konstaterade han.

Sent igår kväll började Lester out of the blue ställa en massa frågor om Bus. Jag försökte byta samtalsämne men han gav sig inte. Han ville veta allt. Vad jobbar Bus med? Vart bor han? Hur lång är han?

Sen begärde han att få veta mer intima detaljer. Slickade han mig? Hade jag kommit? Knullade han mig skönt? Hans frågor gjorde mig fruktansvärt obekväm. Jag försökte förklara att han inte hade något med det att göra.

Lesters ögon brann. Han var liksom arg samtidigt som det verkade som att han var upphetsad.

Plötsligt tar han tag i min arm och drar mig tätt intill. "Knullade han dig bakifrån sådär som du gillar?" fräser han. Jag försöker slita mig ur hans grepp. Till slut blir jag så förbannad att jag skriker rakt ut. Nu är det jag som är arg och samtidigt upphetsad. Hans svartsjuka gör mig våt.

Han brottar ner mig på sängen. Vi sliter i varandras kläder. Sen knullar han mig bakifrån sådär som jag gillar.

2 kommentarer:

.perpotator sa...

hahahaaa!
jag älskar fan dina texter.
döbra!

Lust och Fägring sa...

Glöm bara inte att love hurts baby.