17.9.08

Raphus cucullatus

Skägget var sen. Något som vanligtvis irriterar mig enormt. Nu hade jag dock på känn att det var en del av en strategi. Det är lite gulligt när de har en strategi. Sist vi sågs hade han ju varit så öppen med sina kort så nu var det väl dags att börja tricksa och ha sig.

Vi kramades, pussades på munnen. Han hade en halsduk. Gillar en man i halsduk. Han tog mig till en undangömd liten pub. Han hade rullat upp skjortärmarna så att man såg hans tats. Han pratade musik och jag stirrade på hans muskulösa underarmar.

Jag vill bli indragen på toaletten och böjd över handfatet. Jag vill kunna se honom bakom mig i spegeln framför mig. Jag vill att han drar mig i håret och gnider sig mot ryggslutet.

"Lyssnar du ens en gång?" frågar han uppgivet. Ingen idé att ljuga. "Näää" svarar jag och tittar upp under lugg. Suger på underläppen, viftar på ögonfransarna, the whole nine yards.

"Jag kommer inte knulla dig ikväll" fortsätter han. "Dådå!?" undrar jag. "Då? Då?" får jag tillbaka. Han fattar inte. Inser att jag måste tända av.

Den här gången räckte det inte att tänka på schlager och övergivna hundvalpar, jag fick till och med ta till Margarinbolaget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

underarmar tycker jag också om.

Anonym sa...

Alltså den här bloggen är farlig. I alla fall att läsa på jobbet. Så fort jag ser i feeden att den uppdaterats kan jag känna att det vattnas i munnen.