2.9.08

Hartass

Jag hade precis packat klart när Fransmannen ringer och meddelar att resan bokats om lite. Innan bröllopet ska vi visst till London på business. Morr. Min väska är redan proppis, hur sjutton hade han tänkt att jag skulle få ner en trench och ett paraply? Pust. Jag skäller lite på honom men är samtidigt förtjust. Jag gillar London.

Sen berättar han att bilen kommer och hämtar mig halv sex. Halv sex? Merde! Jag skäller lite till.

Han slätar över med att det är bara för att han vill hinna slicka mig innan de avgörande förhandlingarna. Det brukar ge tur säger han.

Kan inte annat än gilla den typen av vidskeplighet. Packar om, packar rätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är saknad fröken. Som fan.

Anonym sa...

Kom hem!

Lust och Fägring sa...

You missed me, you really, really missed me...

I'm baaaaaaaack.