8.9.08

Färdkost

Fransmannen skickar alltid en bil för att hämta upp och väl framme på Heathrow hoppades jag på ett kärt återseende med den rara Chauffören. Icke sa nicke. Istället stod en stel främling och höll en skylt med mitt namn. Han hälsade fint och tog min överbelastade väska. Jag var klart besviken men samtidigt glad eftersom jag såg det som ett tecken att Chauffören äntligen klarat "The Knowledge."

Jag sken upp lite till när jag såg att Fransmannen skickat en limousine. Jag är barnsligt förtjust i att åka limousine.

När den tonade rutan åker ner och avslöjar att Fransmannen överraskande nog är med på färden, skuttar jag fram den sista biten, slänger upp dörren och dyker ner i bilen. Fransmannen fångar mig i sina armar och våra läppar möts i en hungrig kyss.

Han klappar mig på kinden och säger att han vet att jag haft det lite jobbigt men att nu när jag är hans i ett par dagar ska han ta väl hand om mig.

Han smeker mig över ryggen och kysser min hals. Medans jag knäpper upp mina byxor ger jag honom en menande blick. Skiljeväggen mellan oss och den nya chauffören åker snabbt upp och mina trosor åker snabbt ner.

Jag lutar mig tillbaka och han särar på mina knän. Jag känner hans heta andedräkt mot mina lår. Bilen kränger och vägen guppar. Hans tunga kittlar fittan skönt. Han slickar mig hela vägen in till stan. Nästa gång ska jag fan landa i Bristol.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den resan tar ju lite lite längre tid. Skönt att ha dig hemma igen.

Lust och Fägring sa...

Skönt skönt skönt. Allt ska vara så skönt.