2.9.08

Spank me Tiger

Eventuellt var det en och annan i första raden som märkte att kjolstyget var det enda som stod mellan mitt nakna underliv och omvärlden men jag orkade faktiskt inte bry mig. Idag har jag varit så trött att jag sett i kors. Trött och kåt. På möte efter möte efter möte satt jag och fantiserade om att en stor stark man skulle lägga mig över sitt knä, dra upp min kjol och smiska mina skinkor med handflatan.

Sen när skinkorna var tillräckligt blossiga skulle han sära på mina ben, pressa in två fingrar i min smiskhala fitta och fingerknulla mig tills jag stönade ut hans namn.

Några frågor på det?

5 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Ja jag har en fråga: kan han komma över till mig när han är klar med dig?

Anonym sa...

Damn woman. Tjong säger det bara och kuken står för dig.

Lust och Fägring sa...

Bra fråga! Tiger gör som han vill och tro mig, han får dig att ryta.

Tjing på din tjong. Bong bong.

Matt sa...

Tiger verkar vara jävligt manlig.

Lust och Fägring sa...

Mmm. Han har en mjuk sida men när det kommer till sex är han en riktig best.