22.9.08

I've got something in my pocket and it belongs across your face

Har inte sovit ordentligt sen Bus tror jag. Sova kan man göra när man är död säger bara folk som inte har problem med att sova. Sover man inte är det fan som att vara död. Framåt fem sträckte jag mig efter vibratorn. Efter ett antal orgasmer slumrade jag till i någon timme i alla fall. Detta innebar att jag försov mig ironiskt nog. Hann inte ens duscha.

Duttade lite fittsaft bakom varje öra och stack till jobbet.

Hektisk dag. Möte efter möte. En kaffe och sen en till. Inget hjälper. Vilar armbågarna mot skrivbordet, huvudet i händerna. Ögonlocken hänger. Suck och stön. Hinner tänka att jag måste bli kär. Bums.

Räven knackar på. Han flinar. Vinkar mig till sig. Han vill visa mig något. Något som han har i byxan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA med fittsaft bakom öronen kommer man långt ;)

Lust och Fägring sa...

Man gör ju det. Billigt är det också.