9.9.08

I see a red door

Vaknar av gutterala stön. Tittar upp och ser Fransmannen runkades i fåtöljen mittemot sängen. Han säger att han blir kåt av att titta på mig när jag sover. "Du tänder alltså på dreglande?" frågar jag och gnuggar mina grusiga ögon. "Oui..." svarar han med kåttjock röst och låter handen jobba en smula snabbare.

Man kan inte annat än le åt synen. Jag kryper ur den stora sängen och sätter mig på knä vid hans fötter. Jag hypnotiseras av den rytmiska rörelsen och hur hans ansikte kommunicerar njutning.

Han runkar vidare med den ena handen och den andra tar bestämt tag i mitt hår. När jag försöker närma mig den blänkande försatsen håller han bestämt emot. Istället drar han mitt huvud bakåt och exponerar min hals. Jag blundar och koncentrerar mig helt på det auditativa. Han andas häftigt och som väntat känner jag snart det varma kladdet mot halsens tunna hud.

Han släpper inte sitt grepp om mitt hår förrän han tömt pungen helt. En klick med sperma har samlats i den lilla gropen vid vänster nyckelben. Han doppar försiktigt i långfingret och penslar sen noga hela min mun.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj. Vilket bloggfynd jag har gjort!

Lust och Fägring sa...

Japp här reas själen ut.

Fröken Lusta sa...

Själen?
Det är ju den vi inte får se. Vi får ta del av dina kroppsliga äventyr- men själen skymtar bara förbi när du skriver om Bus.

/Fröken

Lust och Fägring sa...

Uppdelningen "kropp och själ" är så inte min grej. Allt vi upplever sker genom kroppen på ett eller annat sätt. Everything the mind knows, it knows through the body- liksom.