22.9.08

Mer spännande än så var det inte...

Fransmannen och jag träffades i London. Jag var och hälsade på Dalkullan som bodde där för att plugga vid CSM. Av någon outgrundlig anledning hade jag gått med på att följa med henne på en dubbeldejt med två av hennes kursare. Hon hade varit förtjust i den snygga länge så jag hade stränga order att rikta in mig på den fula. Den fula visade sig i alla fall snabbt vara den charmigaste och den roligaste så jag var toknöjd.

Killarna ville gärna visa hur coola de var, så de tog oss till en skum, men ack så hip, svartklubb. Den snyggas bror var någon sorts dörrvakt där så vi hade inga problem med att komma in. Stället var som en enda stor dansorgie. Alla gned sig mot alla i takt till musiken och vi dansade oss snabbt svettiga. Man kunde känna basen kittla i bröstet. Den fula och den snygga kladdade friskt på oss båda och vi kladdade friskt tillbaka.

Jag lämnade de glada och kåta tre för att uppsöka damernas. Det var inte det lättaste att hitta dit visade det sig dock. Lokalen hade många långa, trånga korridorer och ganska snabbt hade jag virrat bort mig. Jag ramlade igenom en dörr och plötsligt befann jag mig i en helt annan typ av klubb. Tjejer och killar i vad som kan liknas vid underkläder dansade för välklädda män, kvinnor och par som satt lite här och var i fåtöljer och soffor.

Jag fattade ingenting. Det var liksom inte som en "vanlig" strippklubb. De minimalt klädda tjejerna och killarna dansade med varandra framför gästerna och inga pengar stoppades in under tros- eller kalsongkanterna.

Det kändes som att jag verkligen inte borde vara där men det var svårt att slita ögonen från det som pågick. Allt var så flott och så erotiskt. Efter att ha stått där och gapat i kanske en minut kom en kostymklädd vakt och svepte ut mig.

Jag försökte förklara att "I was just looking for the restroom..." samtidigt som jag tittade över axeln för att få se en sista skymt av syndigheterna. Han höll mig hårt i armen och visade mig till en toalett. "I'll wait here for you Miss, just to make sure you get back to where you belong" sa han strängt.

Jag gjorde det jag skulle och ställde mig framför spegeln. Rättade till håret. Bättrade på läppstiftet. Fortfarande tagen av det jag sett planerade jag att följa med den fula hem. Kan ju inte låta upphetsningen gå till spillo.

Men när jag väl kom ut igen var vakten borta. Istället stod en Fransman där och flinade. Han hade sett mig stå och gapa och ville bjuda in mig igen.

På den vägen är det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte allt att det var ganska spännande, tack för det!
Dan

Anonym sa...

Jag kan också ansluta mig till spänningsleden. Det var helt klart spännande. /V

Lust och Fägring sa...

Nemas problemas. You ask, I deliver. Eventually...

Anslut, spänning, glödlampa, idé, forskning, Nobelpris, gubbar, silverrävar, kåt, sex, kuk... Det är en rätt pinsam tankeled du står i.

Anonym sa...

undrar om det gäller allt jag ber om ;)
Lev väl babe
Dan

Lust och Fägring sa...

Jadu, egentligen är jag inte speciellt medgörlig alls. Speciellt inte om jag kallas för "babe" men försöka går ju hehe.