29.12.08

Avbrutet samlag

Drömde om dig igen. Satt på ett litet nedgånget fik och läste när du kom fram från ingenstans. Drabbades av en släng panik men du lugnade mig snabbt. Vi gick runt på stan och pratade en stund. Minns inte alls om vad men konversationen flöt på sådär filmiskt fint. Plötsligt var vi i min favoritgränd. Det hade just snöat stora flingor men nu var det stilla. Utandningsluften syntes som små skira moln.

Pladdrade på nervöst medan du utstuderat sakta kom närmare. Du pressade upp mig mot den kalla stenväggen. När jag med skräckblandad förtjusning tittade upp och mötte dina isande ögon, tystnade jag tvärt. En märkligt skön känsla av att vara blottad och skyddad på en och samma gång spreds igenom min kropp.

Kunde känna ditt begär ända in i benmärgen. Det fanns ingen tvekan om saken, här och nu skulle det ske.

Då vaknade jag och nu sitter jag här frustande av frustration. Grrrrreat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint. Drömmar kan verkligen vara underbara. Något säger mig att du finns i mångas. ;-) P.

Lust och Fägring sa...

Dream a little dream for me.