19.12.08

Lady of the night

Åh vad sent det är! Har ett störttidigt möte och vill mer än gärna sova. Har stora förhoppningar om fler erotiska drömmar innehållande isande ögon och heta kyssar (du är välkommen, jag har kammat mig).

Tyvärr verkar det som att lugnet vägrar infinna sig. Försökte jobba med ett manus då det har en tendens att göra mig dåsig. Nu hade det inte alls önskad effekt utan gjorde mig bara ännu mer frustrerad.

Tänker på hur det ska gå om Lintotten vill träffas. Det känns jobbigt att avslöja vart jag bor då han förmodligen kommer undra varför jag var inhyst på ett hotell ett stenkast hemifrån. Det kan ju tolkas som en aningens horigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm - och att skylla på besök av Anticimex ger kanske inga pluspoäng...
Jag kan komma på många skäl men ditt eget är ju trots allt det bästa... det gör dig bara ännu mer spännande!

Lust och Fägring sa...

Vet inte om jag vill avslöja mitt turistande om jag ändå ska återlämna honom.

Anticimex var en bra idé!