10.12.08

Håll ögonen öppna

Min nyfunna likgiltighet har skänkt mig ro. Sov som ett barn i natt. Vaknade ovanligt tidigt och kramade kudden superhårt. Studsade upp och tog en dusch. Schamponerade och sjöng. Trallade in till min garderob och la mig på divanen. Stirrade upp i taket och tänkte på framtiden. Det gjorde mig snabbt trött. Kurade ihop mig till en fuktig liten nakenboll och somnade en stund. När jag vaknade var det fortfarande mörkt ute.

Blundade och vips så var mina händer hans händer. Tog mig tid att utforska min kropp som om det var första gången. Såhär skulle han nog göra tänkte jag och smekte lätt. Mmm. Såhär skulle han nog också göra tänkte jag sen och nöp ganska hårt. Åh. Såhär skulle han definitivt göra tänkte jag och smiskade stjärten skojfriskt. Skrattade högt.

Nu måste jag bara hitta honom så att jag slipper blunda.

Inga kommentarer: