4.12.08

Promesse

Festen i sig var sådär. Maten var trist och underhållning likaså. Det att Räven var mycket stilig i sin smala slips var väl det som vägde upp. Vi utbytte blickar av oblygt samförstånd under hela middagen. Det var härligt att ha en hemlig snuskplan. Efter kaffet kom han strosande förbi och sa att han inte kunde vänta längre. Vi smet raskt iväg till biblioteket. Så fort dörren stängdes bakom oss delade vi en slafsig kyss.

Hans händer letade sig snabbt in under min klänning och kramade mina lår. Jag skakade på huvudet och påminde honom att det enda som utlovats var en avsugning. Han avfyrade ett underbart flin. Sen tog han min hand, hjälpte mig artigt ner på knä och drog ner gylfen. Jag tittade upp på honom och log. Sen lutade jag mig fram, tog glupskt in hela hans semihårda kuk i munnen och smaskade glatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland måste man underhålla sig själv.

Lust och Fägring sa...

Mmm så är det.