8.12.08

Finns det några kåta våp här?

Militär kan inte fatta att jag inte sagt att jag är vän med den ökända Fransmannen. Jag påminner honom att jag visst sagt att jag är vän med en fransman och kommer med en tafflig förklaring till varför jag inte nämnt att det är just den här fransmannen. Tänker att jag är ett pucko som inte förberett ett bättre svar.

Fransmannen han bara flinar. Han ställer sig brevid mig och låter sin hand vila mot min svank. Militär stelnar märkbart till och ser en smula besvärad ut. Hade det varit vem som helst annars hade han inte tvekat att markera men Fransmannen är ingen man bråkar med tydligen. Jag sträcker mig sakta efter Fransmannens hand och flyttar försiktigt bort den. Jag ger honom en bedjande blick. Tack och lov så är han barmhärtig och säger att han måste mingla vidare, men innan han går kysser han min hand entusiastiskt och smygslickar faktiskt lite på den.

Idag fick jag en stygg bild skickad till mig. Det var en bild som illustrerade Frankenstöns julklappsönskning. Den fick mig att tappa hakan. Tittar jag på den för länge börjar jag salivera.

Jag lät raskt honom veta att jag bara önskar mig hårda klappar i år.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh! Berätta om bilden nu styggis!

Lust och Fägring sa...

Men gissa vad det är för bild.

Anonym sa...

HANS Julklappsönskning ... En porrig älskogsbild?

Anonym sa...

Eller kanske ännu bättre- en bild på given cunnilingus till en kvinna ..?

Anonym sa...

Eller antagligen -cunnilingus till honom. suck.

Anonym sa...

AHA -en kommande kuk?? Hans ...

Lust och Fägring sa...

Näää inget var riktigt rätt.