11.12.08

당신이 나를 도울 수

Till helgen har jag bokat ett hotellrum i stan. Jag gör det ibland när jag vill komma bort men inte orkar resa. Brukar låtsas att jag är turist och hitta på en bakgrundshistoria och allting. Sist var jag en överentusiastisk amerikansk ättling till utvandrare som kommit för att utforska "the motherland"(jag sa motherland runt 67 gånger den helgen, bara det). Gången innan det var jag dövstum och fick äntligen användning för teckenspråkskursen. Roligast hittills var nog när jag var nyskild tyska som samlade på pandor (att bara prata om pandor en hel helg är mycket roligare än man kan tro).

Träffar du på en förvirrad koreanska som inte alls ser ut som en koreanska och som har en karta över London med sig, spela bara med är du snäll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahahahahaha!

...Säg var man kan stöta på dig nu i dagarna då?

Är din hemort -riktiga allså- Göteborg?
Men jag gissar ändå på Stockholm, det låter mer som den sidan av landet, ibland. Men hoppades på Gbg.

/En trogen läsarinna i Götet /L

Lust och Fägring sa...

ÄNTLIGEN någon som är trogen!