1.12.08

Subliminalt

Nu är man väl exceptionellt fertil eller något, för det spelar ingen roll vart tankarna börjar, de leder hela tiden till sex. Satt på lunchen och fantiserade om att kollegan skulle råka spilla sin soppa på mig och sen vara tvungen att slicka mig ren. What the fuck people, jag gillar inte ens matsex. Såg sen en oerhört attraktiv man på stan med skepparkavaj, stilig halsduk och skinnhandskar på sig. Kom på mig själv med att förfölja honom. Det är inte okej. Men när jag hämtade mina omklackade stövlar och inte tyckte att skomakaren var speciellt slemmig, och insåg att jag faktiskt flörtskrattat åt ett av hans vidriga skämt, tog jag mig i kragen och gick raka vägen hem.

Förmodligen är det så att när jag blinkar så visas bilder på svullna könsorgan blixtsnabbt under ögonlocken. Vad jag gjorde när jag kom hem kan ni nog läsa mellan raderna.

Inga kommentarer: