21.12.08

Inget hallabaloo

Tystnaden bröts inte förrän vi var innanför dörren. Han ursäktar röran. Tittar mig omkring. Det är faktiskt lite rörigt. Det ligger en vinflaska på vardagsrumsgolvet och det står ett ensamt halvfullt vinglas på soffbordet. Det ser sorgligt ut. Han rafsar raskt undan en klädhög från soffan och vi sätter oss.

Han tänder en tjock mörkbrun cigarr. Den ser nästan svart ut i det dunkla skenet. Röken sticker i näsan och ögonen men jag kan inte annat än att tycka att han ser fruktansvärt sexig ut när han puffar på den. Han säger att cigarren kostat 300kr. Det tycker jag är otroligt pinsamt. Han räcker över den till mig, jag tar ett par bloss och sen lägger jag den i det halvfulla vinglaset. Han flinar åt min fräckhet och kastar sig över mig.

Vi kysser varandra. Han letar sig innanför mina byxor, drar trosorna åt sidan, och doppar sitt finger i den väta han orsakat sen jag la ögonen på honom där på krogen. Jag gnyr. Han för upp det fittblöta fingret till våra munnar och vi suger båda girigt på det. Annars så hände det inte så mycket.

Inga kommentarer: