15.12.08

Mug shot

Lintotten textade mig och tackade för en trevlig kväll och en god hotellfrukost. Han undrar vart jag bor egentligen och om han inte kan få komma och hälsa på. Jag undrar hur han fick mitt nummer. Han svarar att han såg en mobil på nattduksbordet och han ringde till sin mobil från den. Jag skriver att jag tycker det var lite fräckt. Han skriver att han även tagit några fräcka bilder. Jag bläddrar oroligt i telefonen tills jag kommer till en serie med bilder där han grimaserar för fulla muggar. Skrattar särskilt åt en bild där han försöker nå sin näsa med tungan och tittar i kors. På den sista tittar han ironiskt under lugg och plutar överdrivet med läpparna. Jag smälter litegranna. Hur visste han att vägen till mitt hjärta går via min mobil?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket charmtroll. Viktigt med telekoll.

Lust och Fägring sa...

Tokviktigt. Välkomponerade sms får mer än telefonen att vibrera.