15.12.08

Dressage

Det linblonda undret smakade sött, salt och sprit. Det var ljuvligt att möta hans tunga. Vi dansade till stängning och sen drog jag med honom tillbaks till hotellet. Där drack vi stora mängder vatten och pratade om allt möjligt. Han var en intressant prick. Hade rest och sett mycket. Jobbade som formgivare. Han frågade försiktigt om han fick sova kvar och det sa jag att han fick.

Han tog blixtsnabbt av sig kläderna, skuttade i säng och sträckte ut armarna mot mig. Jag satte mig på sängkanten med ryggen mot honom och bad honom dra ner min dragkedja. Han var inte sen med att hjälpa till. Efter han lyckats med dragkedjan fortsatte han med att dra ner mina axelband. Sen lutade han sig fram och gav mig några fjäderlätta pussar i nacken. Klänningen åkte av och jag kröp tätt intill hans kropp, pressade mig mot honom. Märkligt nog kände jag mig tryggare med den här främlingen än jag gjort med någon annan på väldigt länge. Vi somnade på två röda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland kan det vara lättare att slappna av med en främling, någon som liksom inte vet allt det man inte vill att de ska veta och som inte frågar heller. Man kan bara vara.

/Mia

Lust och Fägring sa...

True dat.