12.12.08

Vad hette du sa du?

Sippar ett glas vitt och laddar inför morgondagens äventyr. Lyssnar på "Korean for Beginners" och övar på mitt uttal. Går sisådär skulle jag säga. Har packat ner ett par klänningar och sju par skor i en gigantisk resväska. Antar att man skulle ha med sig en gigantisk resväska om man skulle komma ända från Korea så det är lugnt. Checkar in runt elva och ger mig sen ut på stan för att se sevärdheterna med nya ögon, vita sneakers, midjeväska och en svart peruk.

På kvällen måste jag tyvärr låta täckmanteln falla. Jag har blivit bjuden på partaj och det kan vara lite svårt att förklara för de jag känner varför jag presenterar mig som Chu P'ung.

2 kommentarer:

needy girl sa...

Chu P'Ung... hahaha... Varför inte Fuk Mee?

Lust och Fägring sa...

Ja det namnet funderade jag på men kom fram till att det säger jag ju ändå med ögonen.