14.12.08

Slick

Rummet hade fin utsikt. Lämnade min gigantiska väska och hade kul som korean. Med knagglig engelska bad jag med jämna mellanrum folk att ta kort på mig med min kamera vid helt ointressanta gathörn. Köpte en fin souvenir. Gick tillbaka till hotellet och beställde roomservice. Mätt och belåten tog jag en dusch och piffade mig inför festen.

Festen var i full gång när jag väl kom fram. Ett glatt gäng, bra musik och goda drinkar. Bäst av allt: en hel drös med unga stiliga män. Skiter i hur klytschigt det är, älskar män med engelsk 40-talsstil, markerade bågar och urvattnade författarambitioner. Hade trevligt bara viftandes med fransarna åt dem alla men det har byggts upp en del frustrationer som under alkoholens inverkan krävde ett utlopp. Eftersom festen inte verkade utvecklas till en orgie tog jag med mig Förr och drog ner på stan för att dansa.

Han var lång och linblond och när jag såg honom så visste jag att jag ville ha honom. Vi dansar brevid varandra på det trånga dansgolvet. Folk hånglar till höger och vänster. Våra ögon möts. Basen kittlar skönt i kistan och vi pressas mot varandra i takt.

Jag slickar mig om läpparna. Han svarar med att göra detsamma.

Inga kommentarer: