16.10.08

Alla goda ting är tre

Dagen har varit lång. Började med att jag försov mig vilket berodde på att jag faktiskt var vaken en bra bit in på natten, något jag idag har ljugit om. När jag väl lyckats bli varm i analyskläderna börjar Valpen gnälla. Snart avlivar jag honom alltså. Sen när jag absolut inte har tid att grovhångla i maskinrummet kommer Räven indansandes snyggare än snyggast. Har aldrig sett honom så fin. Jag stal en puss och kastade sen ut honom.

Bus och jag har allvarliga kommunikationsproblem. Egentligen kommunicerar vi kanske inte alls. Jag har saker som jag bara måste berätta. Det är dels insiktsfulla åsikter om hur det borde vara och även saker som tynger mig. Det är också saker som jag är rädd att han inte kommer tycka om men som han behöver höra.

Han kan däremot inte prata. Hans tre ynka ord har gått från "jag saknar dig" till "kan nog inte", vilket får mig att luta åt "dra åt helvete." Men sen räddar han sig i sista sekunden med "nu ringer jag" och jag vill bara skrika "jag älskar dig."

Men innan jag hinner säger han "jag måste gå."

Nu har jag intorkad sperma på brösten och tänker inte tvätta bort det.

Så det så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tokbra blogg har du. Gillar hur du helt hejdlöst leker med tempus och språkets rytm. Jag kommer på mig själv med att läsa dina ord högt. Det kan dock vara lite farligt om det är folk inom höravstånd då du skriver sjukt sexigt. Det var allt för den här gången.

Hälsningar,
Gambler

Lust och Fägring sa...

Oj det var mycket för den där gången. Tack.

Anonym sa...

Det skall vara nyttigt har jag hört. För huden , alltså.

Jo, man kan besöka din blogg via länkar från andra bloggar,men inte dirket via blogger? Då är den sekretessbelagd? Hur kommer det sej?
(höll på att skriva sekretsbelagd..uj)