13.10.08

Förtroligt samtal, otroligt samlag

Doktorn drog blixtsnabbt upp gylfen. Jag flinade. Eftersom jag redan sett färgen på hans kalsipper tyckte han att han kanske borde presentera sig. Jag höll med.

Efter ungefär tre timmars flirtigt snick snack var vi på väg hem till honom. De hätska diskussionerna vi haft bådade gott inför det stundande hånglet. Han höll inte med om ett skit, tokvägrade att förstå och till slut ville jag bara suga kuken hans blå (nu blev det inte riktigt så men ändå).

Doktorn bodde i en stor våning. Alltså gigantico. Han hade ärvt den av en e(x)centrisk släkting, jag minns inte vem. Det luktade i alla fall mormor, vilket jag påpekade. Vi gick in i salongen och satte oss på en knarrig tantsoffa. Vi delade en skönt hetsig, något fylleslafsig, kyss. Han stannar upp för att berätta att han velat smeta ut mitt läppstift ända sen han såg mig dutta på det.

Det är ljuvligt att ha hans mörka, sträva röst viskandes i mitt öra. Jag ber honom berätta vad mer han vill göra. Sen är det bara att köra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ride on!

Lust och Fägring sa...

Yeehaw!

Anonym sa...

Eccentrisk??

Lust och Fägring sa...

Hehe. Ibland skriver jag fel. Ibland är det på mening. Ibland är det en del av ett stort korsord, ett meddelande jag skickar ut på Internätet. Ibland är jag full, ibland är jag trött och ibland har jag bara fel. Sånt är livet.