18.10.08

Eller enligt ökning

Jag vet inte om jag nämnt det men förra veckan sprang jag på Mäklaren. Han och jag busade lite hos Rika Flickan för ett bra tag sen och nu frågade han om vi inte skulle ta oss en bit mat. Han hade ju fått mätta min aptit på sex så varför inte låta honom mätta magen också tänkte jag.

Han kom och hämtade upp mig vid min port och var bra jävla het. Han hade en ursnygg cremefärgad yllerock och svarta skinnhandskar som fick mig att tänka på strypsex.

Vi gick till en heltjusig restaurang och åt en halvgod middag. Han pratade marknad och ekonomisk kris och jag lät det dyra vinet skölja bort min stress. Jag avbröt honom och talade om att jag funderar på att flytta till en husvagn. Det tyckte han var roligt. Han trodde nog inte att jag menade allvar.

Han följde med mig hem. Vi stod och småpratade lite i köket samtidigt som jag korkade upp en överbliven Moët. Han sa att han gillade mina körsbärsbänkar och frågade om jag renoverat nyligen. Jag frågade om han inte kunde ta och stoppa undan sin mäklarinstinkt och istället ta fram sin mäklarkuk.

Efter det var sagt tänkte vi ta oss till det rymliga sovrummet, men vi var så ivriga att vi istället knullade mot en av spegeldörrarna i den välkomnande hallen, och oj vad det spilldes säd på fiskbensparketten.

Allt som allt var det en trevlig värdering.

Inga kommentarer: