24.10.08

Snälla rara inte så underbara

Lester har alltid varit på det klara att jag inte träffar honom bara, men när han fick höra vad jag känner för just Bus blev han plötsligt väldigt burdus. Kvällen till ära saknade även jag stil och han fick sig en ordentlig örfil.

Våld föder våld och plötsligt är man täckt. Det skedde i panikens hetta och var inget som jag kunde förutsätta.

Utan något egentligt skuldbeläggande kan jag bara säga att ett nej verkade eggande, så efter mycket pin sa jag ja med uppgiven min. Tack och lov blev det skottet som fick Lester att vakna upp ur vredesutbrottet. Detta följdes av bådas tårar och insikten att jag omger mig med dårar.

Det som för mig kan summeras som in och ut, utan sprut, fick däremot Bus att sparka bakut. Och det var inte Lester som träffades av slaget utan jag som fick stå till svars för "samlaget."

Jag ber om ursäkt för alla rim men de tar liksom udden av det hela, gör det lättare att spela.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rannsaka ditt hjärta,
det verkar fullt och övertäckt av smärta.
Ingen man av börd,
bör göra dig på detta sätt illa berörd.

svartsjuka....

Lovely

Lust och Fägring sa...

Isn't she lovely? frågar de ibland. Jag svarar ja, det är hon. Tack Lovely för dina ord.

Anonym sa...

*blink*
Jag vet....

Lovely