5.10.08

Be careful what you wish for

Bus släpper av mig utanför Skäggets lägenhet med sperma rinnande mellan mina lår. "Jaha, ha så jävla trevligt då" säger han. Jag svarar inte utan öppnar bara bildörren och kliver ut. Skulle han bara be mig att stanna och vara med honom istället skulle jag ju det. Om han bara kunde säga att han ville ha mig för sig själv. Eftersom han inte säger det måste jag anta att han inte vill det. Och det gör mig så besviken. Och när jag blir besviken blir jag ofta arg.

Jag vänder på mig och lutar mig in i bilen igen. "Hör aldrig av dig igen!" väser jag. "Ok" svarar han. Jag smäller igen bildörren och klampar ilsket iväg.

Nu har jag inte hört någonting sen i onsdags och jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det.

Om jag ändå kunde träffa en olydig man. Suck.

6 kommentarer:

HR sa...

Om jag vore Bus skulle VRÅLA att jag vill ha dig för mig själv! Jag känner igen mig i honom. Jag kan vara svartsjuk precis som han.

Lust och Fägring sa...

Ja det var ju synd att du inte är han då.

Medelklassman sa...

Men are simple creatures. We do as we are told.

Lust och Fägring sa...

But it is ever so simple to rebel.

Anonym sa...

Du är kär i Bus!

Lust och Fägring sa...

Duh ;)