26.1.09

Between a cock and a hard place

Då mina tankar mest varit inriktade på jobb och diverse scener från lördagsnatten, glömde jag helt bort att Raringen hört av sig, tame katten. Han hade lämnat ett långt meddelande på telefonsvararen där han bad om ursäkt för sitt beteende och undrade återigen när han skulle få tillfälle att se mitt "vackra" leende. Borde väl kanske svara, en dejt eller två ska jag väl klara. Mina senaste besök hos diverse ståndare har faktiskt varit lite väl flyktiga, på så kort tid hinner man sällan kontrollbesiktiga.

Vet någonstans med mig att det är Bus som skapar det brus som får mig att tappa tråden med villebråden, men det verkar vara helt omöjligt att klippa det bandet. Får väl hoppas att han får för sig att lämna landet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, den där rubriken fick mig verkligen att skratta! Kul variant av en gammal klassiker :)
Keep em comin'
Dan

Lust och Fägring sa...

Dan the man, if he can't do it, noone can!