11.1.09

Handduk tack

Känns som att jag är med i en wet t-shirt tävling, fast istället för att vara dränkt i vatten, har jag duschats duktigt med rinnande nyfikenhet. Bröstvårtorna är styva och syns tydligt genom det vita bomullstyget. Det är svårt att inte stirra mina två små farthinder eftersom de fullkomligt skriker efter uppmärksamhet. Men publikens jubel räcker inte för de där rackarna, nej nej, de behöver sugas ömt, slickas ivrigt och rullas mellan fascinerade fingrar. Stapplar över scenen i gräsligt fula plåtåpumps. Man kan se hur hela första raden hypnotiseras av bröstens skumpande.

Varför är folk oklara? hala? uppblåsbara?

Svar skickas till lustochfagring@gmail.com. Bland korrekta svar lottas ut en ficksmält Nogger.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men är det folk som är oklara emot dig, du som är så solklar själv! -:)

; Bushman

Lust och Fägring sa...

Men jag är väl också FOLK, eller?

Anonym sa...

Du får väl föregå med gott exempel då, du vet behandla andra som man vill bli behandlad själv?

; Bm

Lust och Fägring sa...

Meeeeeh jag kan ju inte springa runt och utföra oralsex på alla heller...

Lust och Fägring sa...

Nej men allvarligt så kan väl någon annan föregå med ett gott exempel, jag vet nog inte hur man gör.