21.1.09

Brr

Vaknade av att jag juckade mot en kudde. Tog en riktigt isande dusch. När jag var klar, medans jag torkade av mig med en fluffig handduk, bestämde jag mig för att leva i celibat och börja odla grönsaker på balkongen. Stora delar av hjärnan hade tydligen frusits och satts ur funktion. På väg ut från badrummet slog jag i stortån i tröskeln. Hårt. Blodruset som smärtan orsakade tinade omedelbart upp kortex, fast jag tror bestämt att jag fått mig en trevlig frostskada då jag nu har bestämt mig för att ligga med allt som rör sig och leva på en diet av sprit, "exotiska" frukter och skräpteve.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Och sakta tynar hon bort ur mitt huvud
; Bush...

Lust och Fägring sa...

Haha tinar menar du väl...

Anonym sa...

Stackars tå! Sånt där gör så förbannat ont!

needy girl sa...

Skippa skräpteven... den för inget gott med sig.

Lust och Fägring sa...

Skräpteve är underbart och precis det jag behöver efter den intellektuella överstimulans jag utsätts för på daglig basis. Men självklart tittar jag med måtta ;)

needy girl sa...

Intellektuell överstimulans? Jag antar att du inte tillbringar dagarna på dårhuset "Stockholms universitet" som jag...

Lust och Fägring sa...

Min verkstad är lite mer skyddad än så.