27.1.09

Boum!

Precis när jag satt och tänkte att precis alla män i mitt liv är tråkiga och torra som snus, ringer Fransmannen och påminner mig att så inte är fallet. Han vill höra det senaste skvallret och trillar nästan av stolen när han hör att Räven ska bli far. Han tänder en cigarr för att fira att det inte är jag som ska bli mor. Han luskar om jag kommer vara ledig något framöver. Får tyvärr meddela att jag har häcken full, och inte på det där sättet som kan vara trevligt när man med svettpärlad överläpp lider av kåtslag. Han säger att han ska komma och kidnappa mig. Eller i alla fall skicka några för att göra det. Jag påminner honom om den flaska pepparspray han gav mig för att skydda mig mot les bandits. Han säger att han ska skicka en hel armé med ninjor om det är det som krävs för att föra mig tillbaka till hans armar. Vad svarar man på det? Bring it.

Inga kommentarer: