18.1.09

Slickar dig om munnen

Fredagens fest var fylld till bredden med det välklädda vackra folket. Middagen var god, vinet godare, men allra godast var underläppen som jag sög mig fast i till efterrätt. Läppen tillhörde en stilig man som var ekonom av något slag. Han var blyg och rar. Kände att jag var sugen på någon som var lite mildare i smaken eftersom Bus surhet gett mig magsår.

Jag och Raringen satt i soffan på övervåningen och småpratade. Det var roligt att flörta och trycka på knappar. Målet var att göra honom både obekväm och upphetsad. La handen på hans ben och viskade ett par väl valda ord i hans öra. Han skruvade på sig och svalde hårt. "Jag har då aldrig träffat någon som du" viskade han tillbaka. "Det ska du vara glad för" svarade jag. Sen lät jag tungan sakta glida över hans läppar. Han darrade.