18.1.09

Sticky situation

Och plötsligt så var det söndag och jag ligger och blöder i min säng. Jag ska väl börja med att erkänna att jag blev lite tagen av Rävens erkännade. Visst har vi varit casual med liggandet och jag visste att han knullade andra, precis som han visste att jag knullade andra, det är bara att det hela blir lite mera påtagligt när någon som han knullat ruvar på en bebe.

"Om det ändå hade varit du" snyftade han. Han hade en lång utläggning om hur han drömt om att jag skulle bli mor till hans barn och hur han när vi var med varandra aldrig var orolig att det skulle hända en "olycka" för att han älskade tanken om att ha en familj med mig. Sen fortsatte han med att förklara att det var lite mitt fel att det hela hade hänt för om jag bara hade blivit hans så hade han aldrig legat med någon annan. Eh?

Jag önskade honom allt gott och men förklarade att jag inte är den som han bör söka stöd hos och definitivt inte på det där skuldbeläggande sättet.

Är mest bara jävligt glad att jag inte är i den situationen. Kondomer people, wear them.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Seriös, på ett underligt sätt, den där Räven...

Lust och Fägring sa...

Det blir snabbt seriösa när det krisar antar jag.

Anonym sa...

patetisk tycker jag...patetisk....

Räven alltså...

Lovely

Lust och Fägring sa...

Han är nog rätt förvirrad just nu.