3.1.09

"I rejoice in my spine, as in the firm audacious staff of that flag which I fling half out to the world."

Jag rullar ner på sängen och stirrar upp i taket. Lintotten sitter stilla brevid. Det pirrar fortfarande skönt i tårna. Sprattlar till med benen. Är så blöt, så blöt. Känner mig dåsig. Lintotten lägger sig brevid mig.

Hoppas som bara den att han inte frågar om det var skönt. Bestämmer mig för att gå raka vägen hem om han frågar om det var skönt. Tack och lov så frågar han inte om det var skönt.

Hör hur han drar ner gylfen och tar av sig byxorna och kalsongerna i ett svep. I ögonvrån ser jag att han knäpper upp sin skjorta och slänger den på golvet. Vi ligger nakna en stund och bara andas. Vi lägger oss på sidan och möts i en sötsliskig kyss. Det dröjer inte länge förrän vi med intrasslade ben och armar fullkomligt suger och slickar i oss varandra.

Jag känner något varmt, hårt och framförallt stort mot mitt lår. Jag kikar ner och tappar nästan andan. Hur fan ska det här gå? "Jag ska vara försiktig" säger han med kåthes röst, som om han läste mina tankar. Blodet rusar, öronen susar och en pytteliten panikkänsla sätter sig i magen. Kalla mig Ishmael.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moby-Dick! Sådana överraskningar kan vara lite omskakande men de brukar visa sig trivsamma i slutändan.

Lust och Fägring sa...

Du, han kommer inte i närheten av ändan med den där. Inte utan massor av lube i alla fall.