18.1.09

Dumheter

Raringen blev snabbt varm under kragen. Han flämtade och andades tungt. Det var skönt att få vara med och uppleva hur han tappade bort sig mer och mer i ögonblicket. Efter ett par flammande heta kyssar förvandlades han från blyg viol till hungrigt rovdjur. Han pressade ner mig i soffkuddarna och greppade mitt lår.

Precis när hans hand är på väg in under min klänning hörs ett lågmält fnittrande. Raringen stelnar till och sätter sig upp. Jag ligger kvar där intryckt bland kuddarna och kisar ut i det dunkla rummet. Mittemot sitter ett par med varsin drink i handen och tittar på oss. Raringen rättar till sin slips och blir riktigt generad. Han ursäktar sig och går snabbt ut ur rummet.

Snopen sätter jag mig upp. Paret ber om ursäkt för att de skrämde bort min hångelpartner och undrar om det är något de kan göra för att gottgöra mig, till exempel förföra mig. Kvinnan är minst femton år äldre än jag, mannen minst tjugo. De är båda mycket stiliga. Jag skrattar nervöst och säger att jag nog måste försöka leta reda på stackars Raringen. De säger att jag borde följa med dem hem istället. Jag ler varmt åt deras invit men lämnar dem bakom mig. Bannar mitt nyårslöfte om att avsluta ett påbörjat projekt innan jag kastar mig in i ett nytt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade inte låtit mig bevekas, framför paret hade du fått leva upp till den rättframhet du visat...

Du kan välja att blunda, men när du öppnar dina ögon möter du parets blickar som studerar din växande upphetsning... mina händer vandrar över din kropp och blottar sakta men säkert mer och mer av din hud... jag lyfter upp dig grensle i mitt knä med ryggen mot mig så att du har paret framför dig. Kysser dig i nacken och mina starka händer vandrar över dina bröst och mellan dina lår... Sitter du kvar?

Lust och Fägring sa...

OM jag sitter kvar...

Jag skulle titta dimögd på paret och riktigt gnida in mig i knät på dig genom att sakta röra på höfterna medans du kysste nacken. Du skulle kunna känna min fuktiga hetta igenom dina byxor. Visa upp mig.

S.A.I. Steve Lando sa...

en helt suverän skrivelse som man ju nästan önskade ett annat slut på, jag för min del gjorde denna leendeskapande skrivelse något bättre, helt omedvetet. Jag läste (freudianskt):

Jag ligger kvar där intryckt bland kuddarna och kissar ut

Hajade till, och fick läsa om.

Lust och Fägring sa...

Haha hade inte Raringen varit hård hade han nog kissat på sig.

Anonym sa...

Jag vilar min haka på din ena axel och lutar ditt huvud bakåt... min en hand följer konturerna av ditt ansikte, ner över sidan av halsen, axeln och till ditt ena bröst, handen stannar för ett ögonblick vid ditt bröst där mina fingrar sakta passerar över tyget som täcker ditt bröst. Genom tyget känner jag hur toppen av ditt bröst avslöjar mer om din upphetsning. Jag känner dina djupa andetag och hur du saktar skruvar på din kropp för att känna av min kropp med din...

Mina båda händer rör sig ner över din midja och dina höfter, med händerna på sidorna av dina lår drar jag sakta upp klänningen på sidorna. Vi stannar båda upp i våra rörelser för att fästa blicken på paret i rummet och försäkra oss om att de nu nära följer det som sker. När alla ögon är med för jag sakta in mina båda händer under din klänning och greppar dina trosor... när jag börjar dra dem nedåt lyfter du sakta på stjärten vilket ger tillfälligt utrymme för min hårdhet att röra sig och jag känner direkt saknaden av den värme du alstrar.... Med våra ansikten tätt intill varandra ser vi hur paret låter sina blickar vandra mellan våra ansikten och min händer som nu döljs av din klänning. Jag drar din trosor ner för dina lår samtidigt som du för din händer bakom din rygg för att med dina händer känna på det som döljs innanför mina byxor. Du lyfter på klänningen baktill och sjunker sakta ner igen med din nakna stjärt mot mig. Framtill döljer fortfarande klänningen din nakenhet när jag drar trosorna över dina knän och låter dem falla mot golvet. Jag lägger båda min händer mot insidan av dina lår utanpå klänningen och drar dem sakta upp så att klänningen sakta följer med upp... och stannar strax innan ditt sköte ska komma att synas för våra åskådare. Där stannar vi igen tillfälligt, du med dina händer bakom ryggen stödjande mot mina ljumskar och med fingrarna sakta vandrande över min hårdhet, jag med min händer så nära ditt sköte att jag känner värmen... Nu väntar vi på deras reaktion...

Lust och Fägring sa...

Min reaktion på dina ord var då omedelbar. Ser fram emot en fortsättning.

Anonym sa...

...fortsättning kommer, behöver dock göra ett besök i verkligheten vilket gör det svårt att uppdatera just nu... mötesrum, kostymer och seriösa miner försöker styra bort mina tankar och min uppmärksamhet från tankarna på din längtande kropp...

Lust och Fägring sa...

Även jag har ett besök i verkligheten på schemat men söker tröst i att eftersom min längtan alltid fortsätter att pulsera, kan jag frammana dimman utan större ansträngning. Kan sitta under mötet i ett moln av fantasi och det tar udden av alla vassa ögon och skarpa ord. Feromonerna som genereras av mina snuskiga tankar brukar dessutom ha den inverkan att jag alltid får som jag vill. Fint det.

Anonym sa...

...engagemangsnivån är helt avgörande för vilken typ av uppmärksamhet jag ger de som sitter i rummet. Jag tillåter mig alltid att segla iväg och bedöma deltagarnas företräden, deras förmodade fantasier och hemligheter, deras drömmar, deras sensuella och sexuella beteendemönster. I min inre stillhet, där jag sorterar ut den relevanta informationen, har tankarna en avstannande och avväpnande effekt på personens eventuella framfusighet och oförmåga att emotionellt känna av andra stämningar i rummet än hans egen agenda. Jag vill stanna upp och fråga dem var och en vad de egentligen känner och tänker. Jag låter min blick dröja kvar i damernas ögon - aningen för länge, så att hon ska förstå att jag vill se in bakom. Jag klär av henne, jag tittar på hennes naglar, hennes händer, jag undrar hur hon tar i en hård kuk (ibland om), jag undrar hur hon ser ut när hon njuter, jag vill avbryta, chocka...

Lust och Fägring sa...

Kvinnan mittemot var mörkhårig med smala sensuella läppar och hon hade lite väl långa, rödmålade naglar. Hon var inte konventionellt vacker men med sin långa hals, lätt krökta näsa och eleganta skrud var hon mycket attraktiv.

Framförallt minns jag hur hennes hårt målade, bruna ögon sög sig fast i mina. Hon hade då inte varit en passiv deltagare i den tänka erotiska leken. Något säger mig att det var hon som var hjärnan bakom inviten, även om hennes man visade störst iver.

Han var mörk och stilig med ett spjuveraktigt leende. Bäst minns jag silverstrimmorna i hans hår och hur hans gråblåa ögon flackade hetsigt mellan mitt ansikte och min kropp. Han slog mig mer som den typen som först ville titta på ett bra tag och sen få visa sig duktig.

Chockera dom du.

Anonym sa...

...hennes ena hand letar sig ner till mannens skrev och hon river sakta utanpå hans byxor med de långa naglarna för att sedan ta ett fast grepp om hans bula. Hon masserar med ett fast grepp om hans kuk men hela tiden med blicken mot oss. Jag reser dig upp framför mig och lösgör sakta din klänning framför dem. Jag sitter fortfarande bakom dig i soffan och måste sträcka mig för att till slut få din klänning att hamna på golvet ovanpå dina fuktiga trosor. Du står stilla med armarna hängande efter dina sidor och jag för mina händer till insidan av dina knän och presar försiktigt för att visa att jag vill att du ska sära på benen. När du står med benen axelbrett sätter jag mig snett bakom dig och för min hand från din svank, jag låter mitt långfinger följa din stjärtskåra, endast med lätt beröring framåt, och särar försiktigt på fingrarna när de passerar över dina blygdläppar. Min hand formar sig runt dit kön och jag möter med min andra hand från framsidan - jag låter mina händer gå på upptäcksfärd över varje centimeter av din stjärt, din fuktiga fitta och dina höfter. När mitt långfinger är som blötast låter jag det vandra bak till ditt stjärthål och cirkulera i det mjuka området mellan din fitta och din bakre ingång. Inga fingrar har ännu rört ditt inre. Jag fångar din ena hand och för den till min mun, jag slickar uch suger på dina fingrar samtidigt som jag närmar mig ditt ansikte och vi både kysser varadnra, leker med dina fingrar, turas om att suga, slicka och bita varandras läppar. Vi står så och kysser varandra länge - jag har fortfarande en hand på din stjärt som smeker och masserar från baksidan med ett fast grepp. Min kuk trycker på hårt från insidan av mina byxor och du tar nu din hand och tillsammans med min andra hand figör vi min kuk ur byxorna så att den står ut genom gylfen i kostymbyxorna. Du sjunker sakta ner till knästående, fortfarande vänd mot paret i soffan, med lätt särade ben börjar du smeka dig själv med ena handen och med den andra runkar du mig sakta, smeker med dina fingertoppar längs mitt skaft och rispar mig under pungen med dina naglar. Jag känner värmen från dina läppar och din andedräkt som är nära men ändå utan att beröra. Jag tar ett fast grepp om min kuk och låter den smeka din kind, mitt ollon hårdnar och är mjukt som sammet mot dina mjuka kinder. Min andra hand håller jag i ett fast grepp om din nacke...

Där släpper jag dig, jag pressar din rygg mot soffans nedre del och du blir sittande på knä med särade ben. Med din ena hand smeker du försiktigt dig själv mellan benen och med den andra smeker du dina bröst och nyper hungrigt i dina styva bröstvårtor. Med kuken svängande i gylfen går jag fram till damen med de bruna ögonen och fattar hennes båda händer och drar upp henne från hennes man sida. När hon står upp vid min sida kupar jag med en fast hand hennes sköte. Jag sätter henne på knä framför dig och börjar smeka hennes ansikte med min kuk och mitt ollon...

Du slickardig om munnen och dina ögon möter ömsom mina, ömsom hennes i avvaktan på vem som ska ha rätten att bestämma nästa steg. Hennes man är övergiven i sin soffa, men knappast ledsen över det, han sköter tillfälligt sin egen smekning...

Lust och Fägring sa...

Jag drar mina fingrar igenom kvinnans hår och nosar henne på halsen. Mina mjuka läppar snuddar vid hennes solbruna hud och hon flämtar. Jag viskar en utmaning i hennes öra och hon ler mot mig med bus i blicken.

Jag tittar upp mot dig och flinandes skakar på huvudet. Inte ska du få det du vill, inte nu, så lätt ska vi inte göra det.

Jag kryper kattlikt på alla fyra ifrån dig och kvinnan och känner hur era ögon bränner min nakna stjärt samtidigt som mannens ögon vilar på min hungriga mun. Medans jag närmar mig honom fortsätter han att runka. Jag stryker mig mot hans ben och viftar på ögonfransarna. Han sträcker sig efter mitt ansikte och smeker mig över kinden. Jag spinner.

Slänger en blick över axeln och ser hur du och kvinnan är blickstilla och följer händelseutvecklingen. Jag sätter mig mellan mannens knän och tar hans hårda kuk i min hand. Jag lutar mig fram och kittlar hans pung med tungan och slickar sen längst med hela skaftet, upp till kanten av ollonet. Samtidigt tar kvinnan din kuk mellan sina läppar och tar den djupt in i munnen. Två mörka mansröster stönar simultant ut i rummet, startskottet för en tävling i njutning. Något säger mig att det inte kommer finnas några förlorare.

Anonym sa...

Din uppenbarelse och ditt sätt at närma dig mannen väcker ett sting av svartsjuka i min kropp. Jag som trodde att jag hade kontrollen för ett ögonblick känner plötsligt hur jag står tillfälligt ensam. Jag vänder min blick mot kvinnan på golvet som även hon har sin blick riktad mot dig och hennes man. Jag ser hur mannen mer än lovligt hungrigt tittar på dig och hur han med hela sin kropp visar sitt gillande av dig och hur du hanterar denna situation som han nog inom sig trott att du skulle backa från. Han ser mig i ögonen och ler närmast obemärkligt... jag känner hur hans överlägsenhet och självsäkerhet leker med mina blickar. Hans kuk är så nära ditt ansikte och dina läppar... mina ögon, mina sinnen och den sensuella känslan lämnar mig för ett ögonblick i en känsla av ensamhet. Jag kan inte förstå vad som gjorde att detta gled mig ur händerna. Jag visste vad jag ville göra med dig, jag ville bestämma hur du skulle tvingas exponera dig, jag ville dominera dig, jag ville låte min a fasta händer styra din kropp och bestämma nivån på din njutning. I samma ögonblick vänder du din blick mot mig och du låter din blick dröja kvar i mina ögon samtidigt som du smeker, kramar och kysser hans kuk framför mina ögon. Din blick för mig snabbt tillbaka till känslan av Du och Jag i detta. Det är vi - det är du och jag som gör detta. Vi känner knappt varandra men vi har inom ett kort ögonblick lyckats finna varandra i ett gemensamt sökande efter njutning. Jag tänker att detta inte kan vara sant - efter alla dessa osäkra steg, alla dessa trevande dagar och nätter av sökande efter en kvinna som liksom jag vill ha närheten, självständigheten, värmen, oberoendet, tilliten, och rätten till den obegränsade spänningen, förståelsen för mitt, och ditt, självständiga sökande efter njutning och levnadsbekräftelse - helt plötsligt dykt upp framför mig. Jag fylls en varm, lugnande känsla av att se på dig, en stolthet, en glädje och en beundran av att äntligen få sen en kvinna ta för sig och visa vad hon själv vill. Min kåthet och upphetsning växer när jag ser din beslutsamhet och förstår vilken självständig kvinna du är. Jag vill ha dig, jag vill visa vad jag vill ha, jag vill ta det jag vill ha, och jag tänker låta dig förstå vad jag vill ha.

Mitt fokus på dig är ögonblickligt men hinner rymma så många tankar. Det är inte medvetet jag släpper mitt fokus men min kuk är djupt inne i kvinnans mun. Hon håller med ett hårt grepp om roten av min kuk och vickar sakta sitt huvud från ena sidan till den andra... min kuk glider inte in och ut hur hennes mun, snarare känner jag hur hon genom att vicka sitt huvud försöker få den djupare in i hennes mun samtidigt som hennes tunga rör sig mot undersidan av min kuk. När mina ögon fastnar på henns läppar och hennes vackra naglar som river mitt bröst och mage tvingar min upphetsning mig att släppa mitt fokus på dig. Jag känner plötsligt hur min upphetsning övergår i ett okontrollerbart kåtrus. Jag böjer mitt huvud bakåt och fattar med båda händerna runt hennes ansikte för att bromsa hennes rörelser och hindra den växande känslan av att jag kommer att spruta min sperma i hennes mun...

Jag lyckas lugna hennes rörelser och lyfter upp henne mot mig. Hon har den där medvetna och självsäkra blicken som man kan finna hos kvinnor som vet hur deras kropp fungerar. Det är uppenbart att hon känner sig bekväm i situationen och att hon vet hur hon kan hitta sin njutning.

Mannen i soffan har hittat hem, han vågar nu spela ut sina sexuella känslor - han har fått din tysta, kroppsliga bekräftelse att vi alla är här för att njuta av varandra - tillsammans. Han är hård mot dig i sin beröring, han är befallande i sin blick och han visar att han inte tänker låta dig enkelt bestämma när denna lek tar slut. Från att ha varit bekvämt bakåtlutad sätter han sig upp och drar din överkropp upp mot hans kropp. Ditt ansikte vilar mot hans bröst, hans kuk vilar mellan dina bröst. Hans händer smeker din rygg ner mot din stjärt. Han tar ett fast grepp om dina skinkor och öppnar dig mot mig - han vill visa hur du ska tas - han har redan förstått att du njuter av det fasta handlaget och den bestämda hanteringen. Hans båda händer fattar bestämt om dina båda skinkor och med båda pekfingrarna masserar, och trycker han mot ditt bakre hål. Hans fingrar hämtar fukten från din fitta och masserar in den runt ditt anus.

Han lufter upp dig i soffan och lägger dig på rygg med huvudet på armstödet. Han ställer sig på knä mellan dina ben och håller upp dina ben med ett mjukt grepp i dina knäveck. Han ser bedjande på mig och kvinnan och ber med sina ögon oss att delta i din njutning. Jag ställer mig vid kortänden av soffan så att min kuk finns ovanför ditt huvud. Om jag knäar lite rör min pung vid din panna och genom att pressa kuken neråt rör den vid ditt ansikte. Mannen trycker sitt ollon mot din fitta och låter toppen av sin kuk vandra upp och ner längs din våta fitta. Han tränger inte in i dig, han bara känner på motståndet, han trycker sakta emot, han drar ut den igen och drar toppen av kuken längs springan upp mot din klitoris. Han sticker sina fingrar i din mun och för dem sedan ner mot ditt sköte. Hans ena han vilar mot ditt venus berg med tummen sakta smekande området ovanför det allra känsligaste.

Ovanför ditt ansikte vilar min kuk, kvinnan står med sitt ansikte nära ditt, hun runkar sakta min kuk och böjer sig fram för att få kyssa dig, känna dina läppar och söka medgivande för hennes deltagande i din njutning.

Min upphetsning börjar återigen ta överhanden och hormonerna i min kropp börjar dominera mitt agerande. Jag kan inte längre avvakta ett gemensamt stegrande av upphetsning. Jag fattar med händerna under dina armar och lyfter dig högre upp på armstödet så att ditt huvud nu lutar bakåt över kanten. Jag låter mitt ollon möta dina halvöppna läppar och är fast besluten att knulla dig i munnen. Jag vill trycka in min kuk mellan dina läppar, jag vill känna ditt svalj ta emot, jag vill att din tunga skall vara mjuk och följsam. Du lyfter dina armar över dina axlar och fattar om mina skinkor. Dina fingrar når ända in till min pung och du tar tillfället att utforska mitt anus. Jag stönar högt när min kuk kommer längst in i din mun, där stannar jag upp för att sakta glida ut igen.

Framför mig visar manne samma beslutsamhet och trycker nu sitt organ mellan dina blygdläppar. Han lyfter med båda händerna upp din stjärt och hans kuk kommer sakta längre in i dig. Den första penetrationen är trots din upphetsning inte helt utan motstånd. Du lyfter din stjärt ytterligare för att möta honom samtidigt som jag bottnar min kuk i din mun. När han till slut trängt in i dig med hela sin längd, drar han sakta ut kuken igen, han drar ut den helt och låter återigen sitt ollon smeka dina blygdläppar och din klitoris. Du, vrider ditt ansikte bort frpn min kuk och lyfter för ett ögonblick ditt huvud för att irriterat visa honom att du vil ha honom i dig. När dina ögon möter hans trycker han sig in i dig igen. När du låter ditt huvud falla bakåt tar jag ett fast grepp om dina kinder och trycker återigen in min kuk i din mun. Mannen ökar gradvis sin takt i dig. Kvinnan sitter på knä bredvid dig och tittar omväxlande på kuken som fyller din mun och och kuken som nu fyller ditt sköte. Hon kysser din mage, smeker dina bröst, lägger sin kind mot ditt blygdben och låter sina fingrar smeka runt din fitta där hennes mans kuk nu fyller dig.

När jag stannar upp, och vi för ett ögonblick låser våra blickar i varandra, inser jag att jag aldrig vill att detta ska sluta. Alla de drömmar och fantasier som jag bär inom mig vill jag leva ut med dig...

Mentalt sitter jag i det ögonblicket i taxin på väg hem tillsammans med dig. Du har fått din klänning tillbaka på kroppen men jag siter med dina trosor i min byxficka...

Lust och Fägring sa...

Munnen min får du utnyttja bäst du vill men jag vill att du ska samtidigt titta på det mannen gör och tråna, fyllas av en öronbedövande längtan efter att pressa dig in mellan mina lår.

Märk väl hur jag leker med honom, han används bara för att döva det omedelbara begäret, att ta udden av köttets hunger.

För när vi väl är helt ensamma hemma i min säng vill jag inte ha för bråttom. Och när du väl tränger in i mitt kramande inre för första gången blir det på ett helt annat sätt, vi två kommer smälta samman till ett.