24.1.09

Rakatungtungrakatungonburubummbummbumm

Ikväll ska jag på middagsbjudning hos några höjdare från jobbet. Blev förmodligen inbjuden med anledning av min nya position. Tackade ja för att jag kände mig tvungen. Tro det eller ej, jag är inte bra på att smörja pösgubbar. Äsch, det blir nog bra. Smiter iväg efter jag hällt i mig allt vin.

Sen har jag bestämt träff med en god vän som fyller år. Jag har känt honom länge, vi bodde ihop ett tag. Han är allt det jag letar efter i man. Tyvärr så letar han också efter en man. Inte för att jag tror att han skulle ha valt mig ändå, men det är skönt att skylla på min avsaknad av kuk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var tvungen att googla titeln på det här inlägget och hittade en riktigt skön låt. lyssnat på det ett par gånger nu och dansat runt. tack för det.

Lust och Fägring sa...

Visst är den dansvänlig.