14.1.09

Smaka på din egen medicin

Det är intressant det där med hur ord, några grupperingar av bokstäver på rad, kan få kinderna att blossa. Jag är personligen rätt vårdlös av mig med mina, men vissa, vissa lyckas placera dem så klockrent att man inte har en chans att staka sig på dem, inte hinner tänka för mycket för man vill bara fortsätta och fortsätta, läsa och känna.

Vissa har helt enkelt ett sätt med ord som man inte kan bli mätt på, ett sätt som liksom suger in en, kittlar härligt oberäkneligt och får en till slut att tappa andan. Den här gången blev jag exceptionellt våt, vilket utlöste ett orgasmfrosseri utan dess like.

Tack eller vad man nu ska säga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att smaka den... Egna medicinen, menar jag.

När jag är klar med dig för denna gång är det fritt fram för alla som så önskar att göra vad de vill med mig, how's that?

Cx

P.S. Tack själv...

Lust och Fägring sa...

"...alla som så önskar" det var modigt!

Anonym sa...

Tja, modigt eller girigt, det är frågan... ;-)

Cx

Lust och Fägring sa...

Modigt OCH girigt skulle jag säga.

Anonym sa...

Vad ska det här betyda?