30.1.09

I ain't here to break it, just to see how far it will bend

Tycker om att göra mig iordning för en dejt. Det är en underbar ritual. Lägger fram kläder och skor. Tar extra lång tid på mig i duschen. Samtidigt som dagen sköljs bort funderar jag på hur kvällen kommer arta sig. Efteråt smörjer jag hela kroppen med dofta gott.

Häller upp ett glas rött. Sätter "I Wanna Make it Wit Chu" på repeat.

Ikväll ångar det sex om mig.

Blåser på naglarna för att de ska torka snabbare. Tror bestämt att Raringen kommer ätas levande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar man var tillräckligt rar...

Du får ha det så bra!

;BM

Anonym sa...

Om jag säger strängnäs vad säger du då?

Anonym sa...

Och vad säger du om jag säger Göteborg ...? /L

Lust och Fägring sa...

Önskar att du var tillräckligt bar.

Strängnäs? Dynamisk idyll.

Göteborg? Poseidon.